نوشته شده توسط : سعید مرادی

 

 

http://www.dl4.vatandownload.com/software/zz/img/88.10.28/gmaildrive%20copy.jpg

جی میل درایو ( GMail Drive) ابزاری برای ساخت یک درایو حافظه مجازی در سطح بالای حساب سرویس ایمیل جیمیل است که کاربران را قادر می سازد فایل های مورد نظر خود را در حساب Gmail خود ذخیره کنند و سپس به آنها دسترسی داشته باشند.
GMail Drive پس از نصب در بخش My Computer سیستم عامل ویندوز یک Drive جدید را به منظور دسترسی به فضای جی میل به وجود می آورد. این قابلیت که کاربران می توانند به سادگی دسترسی به فایل های ذخیره شده بر روی هارد کامپیوتر به فایل های درون جی میل دسترسی پیدا کنند توانسته است توسعه مداوم این ابزار کوچک را پشتیبانی کند. در ضمن توجه داشته باشید که با این نرم افزار نمی توانید ایمیل های خود را ببینید و در تنها در صورتی که فایلی را ارسال یا فولدری را توسط این برنامه ساخته باشید بعد از لوگین کردن دیده می شود.

 

ادامه مطلب دسترسی آسان به فضای جیمیل با استفاده از GMail Drive 1.0.14


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار ایمل , ,
:: بازدید از این مطلب : 513
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سعید مرادی

 

 

http://img.vatandownload.com/img/thunderbird.jpg

 دانلود بهترین و قوی‌ترین نرم‌افزار مدیریت ایمیل با Mozilla Thunderbird 3.0.4


شما چگونه ایمیل‌های دریافتی خود را مشاهده می‌کنید و یا ایمیلی را ارسال می‌کنید؟ با استفاده از نرم‌افزار Outlook ویندوز یا Outlook موجود در مجموعه‌ی آفیس؟
وطن دانلود یک پیشنهاد بسیار بهتر و آسان‌تر برای مدیریت ایمیل‌هایتان دارد. برنامه‌ی Mozilla Thunderbird یک نرم‌افزار قدرتمند و حرفه‌ای و البته با رابط کاربری بسیار ساده برای مدیریت ایمیل‌های شماست. این نرم‌افزار نیز مانند محصول دیگر بنیاد موزیلا از لحاظ امنیتی بسیار قوی است و همچنین به صورت متن‌باز (Open Sourse) ارائه می‌شود و این خصیصه باعث می‌شود که هزاران برنامه‌نویس در سراسر جهان به هرچه قوی‌تر شدن این نرم‌افزار کمک کنند.

ویژگی‌های این نرم‌افزار:
- ایجاد یک حساب کاربری تنها با وارد کردن نام کاربری و کلمه‌ی عبور
- رابط کاربری ساده و در عین حال بسیار قدرتمند
- پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی
- امکان جستجوی سریع در نامه‌ها
- دارای افزونه‌های بسیار مفید و کاربردی
- شناسایی خودکار دیگر برنامه‌های مدیریت ایمیل نصب شده در سیستم و امکان وارد کردن(Import) تمام اطلاعات ذخیره‌شده در آن‌ها از قبیل ایمیل‌ها و دفترچه‌ی آدرس‌ها و... به برنامه
- پشتیبانی از‌RSS و گروه‌های خبری و امکان ایجاد حساب برای این گروه‌ها
- پشتیبانی از ایمیل‌های با فرمت HTML
- قابلیت شناسایی و مبارزه باJunkMail ها جهت جلوگیری از ورود هرزنامه‌ها (Spam)و ایمیل‌های تبلیفاتی
- پشتیبانی از امکاناتی همچون امضای دیجیتال و رمزنگاری داده‌ها در ارسال و دریافت نامه‌ها
- امکان دسته‌بندی ایمیل‌ها نسبت به تاریخ دریافت یا ارسال، نام فرستنده، موضوع و...
- قابلیت جدید و کاربردی Tab Browsing؛ که به وسیله‌ی آن می‌توانید چند حساب کاربری را به طور همزمان در نرم‌افزار مشاهده کنید.
- سازگاری کامل با تمام نسخه‌های سیستم ‌عامل ویندوز

 

ادامه مطلب مدیریت ایمیل با قوی ترین برنامه ممکن ! - Mozilla Thunderbird 3.0.4


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار ایمل , ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سعید مرادی

 

 

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/10-18/seg-mr-v2-.jpg

 

اگر شما می خواهید محصولات خود را معرفی نمایید، بهترین راه، استفاده از پست الکترونیکی می باشد. پست الکترونیکی بدون شک برای این منظور بسیار موثر است.

اگر شما می توانید محصول و یا خدمات خود را از طریق ایمیل به طور مستقیم به مشتریان معرفی نمایید، شانس بهتری درموفقیت خواهید داشت.

ارسال ایمیلهای گروهی معمولا به طور تک به تک کاری بسیار مشکل است حتی اگر شما از نرم افزارهای مدیریت میل استفاده نمائید باز هم این کار را نمیتوانید به راحتی انجام دهید و در نتیجه شما نیاز به نرم افزاری دارید که برای شما اینکار را انجام دهد.

 پیشتر از این نرم افزارهای تحت وب (اسکریپت)زیادی به منظور اینکار ساخته شده اند که استقبال خوبی نیز از آن شد اما نرم افزاری که بتواند اینکار را تحت ویندوز انجام دهد به ندرت یافت میشود که اینکار را مهندسان و برنامه نویسان با استعداد ایرانی با یک نرم افزار کاملا فارسی در اختیار کاربران عزیز قرار داده اند.

SEG MR V2 NEW نرم افزار کاملا فارسی در زمینه ارسال ایمیل گروهی می باشد. این برنامه با در اختیار داشتن ابزارهای حرفه ای ارسال ایمیل این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا به سادگی هر چه تمام تر ایمیل های مورد نظرتان را برای کاربران و میلهای مورد نظر خود ارسال نمائید.

از نکات قابل توجه این برنامه ارسال ایمیل به گروه ایمیل های خبرنامه وبلاگ یا سایت اشاره کرد که هم باعث راحتی شما خواهد شد و هم کاری حرفه ای محسوب میشود .

 بدین ترتیب شما می توانید بدون هزینه کردن سرمایه برای تبلیغات در سایت های اینترنتی، تاثیری شگرفی را در فروش کالا، خدمات و یا افزایش بازدید وب سایت یا وبلاگ خود مشاهده کنید.

 

 

ادامه مطلب نرم افزار ارسال ایمیل های گروهی -نسخه حرفه ایی

 

 

دانلود نرم افزار ارسال ایمیل های گروهی و تبلیغاتی با Advanced Emailer 6.5

 

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-16/advanced_emailer.jpg

 

با استفاده از Advanced Emailer این امکان را خواهید داشت که به صورت گروهی ایمیل ارسال کنید. این نرم افزار کاربردی با شما اجازه می دهد که بتوانید ایمیل های تبلیغاتی به صورت یک جا ارسال کنید.

 یکی از روش های نوین تبلیغاتی ارسال ایمیل به تعداد زیاد می باشد که باعث جلب توجه عموم می شود. اگر شما مایل هستید که متن نامه های خود را به یک لیست بزرگ از مشتریان و یا دوستانتان ارسال کنید ما به شما Advanced Emailer را به شما پیشنهاد می دهیم. SWREG که سازنده این نرم افزار می باشد به شما این امکان را داده است که بتوانید به صورتی آسان و سریع تعداد زیادی ایمیل ارسال کنید. پس با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید کاربران زیاد دیگر را از محصولات خود، رخداد های روز و... آگاه سازید. Email ارسالی شما می تواند به صورت یک متن ساده و یا حتی یک فایل HTML کامل با تصاویر و .... باشد !

جلوگیری از فرستادن یک Email به صورت تکراری و ارسال زمان بندی شده از ویژگی های دیگر این نرم افزار قدرتمند است . برای مثال قادر به ارسال روزانه ی خود به خود سر ساعت معین آن اخبار و یا ارسال هفتگی و ماهانه ی اخبار شماست .

 

 

ادامه مطلب دانلود نرم افزار ارسال ایمیل های گروهی و تبلیغاتی با Advanced Emailer 6.5
 
 

ارسال ایمیل های گروهی توسط Maxprog MaxBulk Mailer Pro 7.9.1

 

ایمیل مارکتینگ به علت تاثیر بالا، سرعت بالا و هزینه کم در سراسر دنیا در حال گسترش است. اگر شما می خواهید محصولات خود را معرفی نمایید، بهترین راه، استفاده از پست الکترونیکی می باشد. پست الکترونیکی بدون شک برای این منظور بسیار موثر است. اگر شما می توانید محصول و یا خدمات خود را از طریق ایمیل به طور مستقیم به مشتریان معرفی نمایید، شانس بهتری درموفقیت خواهید داشت.
نرم افزار MaxBulk Mailer Pro ابزاری قدرتمند در زمینه ارسال ایمیل گروهی می باشد. این برنامه با در اختیار داشتن ابزارهای حرفه ای ارسال ایمیل این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا به سادگی هر چه تمام تر ایمیل های مورد نظرتان را به سوی کاربران روانه کنید. از نکات قابل توجه سفارشی کردن متون ایمیل می باشد که امکان استایل بندی آن در قالب های HTML، متنی ( Text ) و پشتیبانی کامل از ضمیمه کردن فایل ها نیاز هر کاربر حرفه ای و یا آماتوری را برطرف می سازد. بدین ترتیب شما می توانید بدون هزینه کردن سرمایه برای تبلیغات در سایت های اینترنتی، تاثیری شگرفی را در فروش کالا، خدمات و یا افزایش بازدید وب سایت خود مشاهده کنید.
 

 

ادامه مطلب ارسال ایمیل های گروهی توسط Maxprog MaxBulk Mailer Pro 7.9.

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/07-20/MaxBulk_Mailer_Pro.jpg



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار ایمل , ,
:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد